Monday 27 April 2015

Siapakah dia yg ku nanti...

Puisi cinta ini ku karang khas sebelum mengenal pemiliknya...

Salam rinduku buatmu...

Apa khabarmu di sana? Moga dikau berada dlm lindunganNya sentiasa...moga sejahtera keadaan imanmu.

Aku disini insyaAllah berada dlm keadaan sejahtera. Alhamdulillah, aku punya Ilahi yg sentiasa menjaga diriku. Menjaga diriku utkmu. Moga kau disana jua begitu..menjaga dirimu bwt diriku.

Wahai sang pujangga,
Satu yg aku ingin kau tahu bahawa aku disini masih setia menanti hadirnya dirimu dlm hidupku...

Aku ingin kau tahu bhw dlm penantian ini aku seringakali saja mengalirkan air mata, menanti sesuatu yg amat bernilai yg aku sendiri tdk pasti siapa, tp hati ini meyakini Dia sedang mempersiapkan dirimu untukku.

Tolong doakan hati ini terus kuat bersabar menantikan kehadiranmu dgn secara terhormat.

No comments:

Post a Comment