Tuesday 7 May 2013

Allah is protecting me! Usah risau dan bersyukurlah…


Ya Allah, selagi ku terdaya kusimpan sedaya upaya…
oh, beratnya rasa menyimpan satu rasa!
Tolong bantuku Ya Allah..
terus beri aku kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi ujianMu..
ku tahu, semakin kutahan
semakin manislah pengakhirannya kelak..
Hanya keranaMu aku terus kuat melakukan semua ini..

Ya Allah, terima kasih kerana terus menjaga diriku..
aku tahu bahawa Kau terlalu sayang padaku. 
Aku tahu dan pastinya aku amat bersyukur untuk itu. 
Moga dengan itu Ya Allah,
 kau utuskan buatku insan yang turut menyayangimu
 untuk menyangi diriku buat suatu hari nanti...
apabila telah tiba detik dan ketikanya,
 maka akan bersatulah 2 cinta yang bertaut kerana cintaMU..
InsyaAllah… Amin Rabb~


No comments:

Post a Comment